Hur blir man installatörspartner till Flower?

Ändrad den Thu, 23 Nov 2023 vid 10:59 PM

1. Fyll i formuläret "Ansök om att bli installatörspartner"
Fyll i formuläret så återkommer vi inom några arbetsdagar. Observera att du måste vara installatörsföretag för att få bli flower partner. Folmuläret återfinns på: https://senergia.se/flower-x-senergia/


2. Registrering Senergias webshop
 
För att kunna göra affärer med Senergia behöver du vara registrerad i vår webshop (https://b2b.senergia.se/). Registreringen är helt digital. Önskar du komma i kontakt med en säljare eller kundtjänst kan du maila info@senergia.se eller ring +46 82 11 000 kan vi hjälpa dig med kreditfrågor och ge en personlig kontakt.

3. Förberedande digitala kurser
Senergia tillsammans med Flower har tagit fram 3st digitala kurser för att förbereda dig som installatör på bästa sätt. Vi värderar kunskap högt och en god kunskapsgrund kommer vara nyckeln till att lyckas med affärerna. Kurserna behandlar ämnen om batterier i allmänhet, frekvensmarknaden i synnerhet samt kring Flowers både hårdvara och mjukvara.

Både säljande roller och elinstallatörer (av batterier) skall genomgå kurspaketet. Det räcker inte med att endast en person går igenom utbildningsmaterialet. Samtliga som säljer Flowers tjänst och hårdvara skall ha genomgått kurserna! Se därför till att din organisation får tillgång till denna länken där de registrerar sig för att logga in i den digitala kursplattformen (Sana). När ni har genomgått kurserna, meddelar ni Senergia (maila in till: support@senergia.se). 


4. Registrering Flower Hub-portalen

När din organisation har genomgått det digitala utbildningsmaterialet kommer Senergia bjuda in dig till Flower Hub-portalen (https://portal.flowerhub.se/). Här kommer du som administratör kunna lägga in dina kollegor och administrera slutkundernas system

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov