Photomate (Huawei) - support

Ändrad den Mån, 21 Okt vid 9:25 F.M.

+46 8 502 823 45

service@photomate.eu 

Dessa kontaktuppgifter finns även på Photomate hemsida.

https://www.photomate.eu/techsupport/ 


Supporten bemannas av 3st svenskspråkiga personer på heltid, en på deltid samt en engelsktalande på heltid. Öppettiderna för Photomates hotline är måndag – fredag 08:00 till 16:00 (mellan 07:00 och 08:00 finns engelskspråkig support tillgänglig). Om en tekniker i Sverige ej finns tillgänglig så dirigeras samtalet vidare utanför Sverige. Ni kan begära att få prata med en svenskspråkig tekniker men då kan dröjsmål ske. All support sker via vår hotline eller mail genom vår Zendesk. 


1. Vid problem på produkt, se över nuvarande och historiska larm i Fusionsolar

2. Hitta larmets betydelse och åtgärd. Prova med föreslagen åtgärd (se guide i slutet av bifogat dokument)

3. Prova alltid att uppdatera med senaste mjukvara (se guide i slutet av bifogat dokument)

4. Kontakta Photomate supporten innan platsbesök via telefon eller mail, se då till att ha följande information tillgänglig:

    a. Larm ID

    b. Serienummer på produkterna

    c. Anläggningsnamn

    d. Dela anläggningen (se sista sidan i bifogad guide)

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov